DENIM+CONVERSE

Leto sa už pomaly končí!
A ja som veľmi zvedavá aké to bude v škole. Keď si to tak uvedomím do školy je to ešte 1 mesiac. Ale určite ujde ako voda. Väčšina mojich kamarátok už majú nakúpené zošity do školy a ja len pozerám či sú normálne. Ešte si to stále nepripúšťam. A ani nemienim (haha).
A čo vy? Už máte všetko alebo ste na školu ani nepomysleli ?
D.

Photo by: Sister
Edit by: Me

dress-H&M // socks-H&M // sneakers-Converse 

Komentáre

  1. Veľmi pekný outfit :) Biele conversy sú super, tiež som si jedny prednedávnom kúpila :) Už moje druhé :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada