TRENCH COAT AND BOHO?


Ahojte! Dnes bude príspevok odlišný od ostatných...nechajte sa prekvapiť!
 Ako som už spomínala príspevok bude odlišný.
Trench coat (alebo trenčkot) je veľmi obľúbený a dnes som veru nie na jednej žene videla tento kabát. Pravdu povediac už som sa chystala kedy si ho budem môcť obliecť a konečne som sa dočkala. I keď som to malinko precenila. Myslela som si že zamrznem a odpadnú mi prsty na rukách aj nohách. Ale tak čo by som nespravila pre moje záľuby?

Teraz trošku histórie trečkotu:
K vynálezu sa sa hlásia dve firmy, Prvá je Aquascutum ktorá okolo roku 1853 vyrobila kabáty pre dôstojníkov v KRYMSKEJ VOJNE. A samozrejme druhá ktorú všetci poznáte je BURBERRY. Thomas BURBERRY si v roku 1901 nechal patentovať vzor trenčkotu a v roku 1914 začal dodávať kabáty britským dôstojníkom.

A posledná vsuvka outfit.
Ako som už povedala neodhadla som to a bola mi zima. Tento outfit by som odporúčala asi až niekedy na koniec leta. Taktiež ako milujem trnčkoty som si obľúbila aj Boho štýl. v Boho štýle sa nesie moja blúzka ktorej farbu som si obľúbila. I keď je už zimšie stále si to moc nepripúšťam a tak prvou voľbou sú tenisky. Musím priznať nosím ich každý jeden deň.

Páči sa vám aj takáto malá historická vsuvka? Máte aj vy svoj trenčkot ?
D.
 



Photo by: Alice
Edit by: Me

Trench Coat-? // Blouse-Newlook // Trousers/Jeans-MANGO // Sneakers-Adidas // Ring-Lindex // Bag-H&M

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada