SIMPLY DENIM


Ahojte! Po dlhšej dobe som späť a  prinášam nový post v ktorom som sa viacej rozpísala.
Je sobota večer a ja zakrytá v posteli premýšľam ako by som začala.
Tak v prvom rade sme v škole samozrejme nabehli už na poriadny učebný plán a neminuli ma už aj prvé písomky. Síce sa v škole učíme ale užívam si to. Spolu s niektorými spolužiačkami prekonávame typicky nudný deň v škole. Ale už ma nebaví ako učitelia, rodičia alebo známy stále rozprávajú o tom ako sa musím učiť aby som dobre napísala monitor a podobné rečičky. Ale ja si myslím že 9.ročník by sme si mali užiť so všetkým čo k tomu patrí. A už teraz sa neviem dočkať koncoročného výletu kde budeme dúfam všetci spolu ako naozaj jeden kolektív.

Musím taktiež spomenúť že posledné dni stále dokola počúvam QUEEN a the BEATLES. Neviem prečo ale keď počúvam istý výber ich pesničiek tak ma to proste nakopne a dá mi to chuť do života. Nikdy by som nepovedala že tie pesničky sú také úžasné. Je to proste ako liek...keď mi je možno trošku horšie a pustím si nejakú pieseň od jednej alebo druhej skupiny, premýšľam nad tým textom tak hneď dostanem náboj a už spomínanú chuť do života. Určite si aj vy nájdite nejaké takéto piesne ja už bez nich nedokážem žiť. MILUJEM ICH! Taktiež vám doporučujem si pozrieť muzikál ACROSS THE UNIVERSE kde sú vlastne použité piesne od BEATLES.

Možno niektorý to neviete ale 30.9.- v stredu som oslávila svoje 14.narodeniny! Áno áno konečne som sa dočkala. I keď ako tak premýšľam kľudne by som mala ďalší rok mojich SWEET 13 (aj keď sa to tak nevraví) mala som rada ten rok. Bol plný zmien a ja som mnoho vecí pochopila. Stále sa necítim na 14 no nevadí. Musím taktiež spomenúť a poďakovať za krásne prekvapenie, ktoré pre mňa prichystali baby. Ak toto náhodou čítate tak jedno veľké priam obrovské ĎAKUJEM patrí práve vám!

A posledná vsuvka a to outfit! Prednedávnom som si kúpila túto úžasnú RETRO sukňu z HM-ka, tak sa samozrejme nemohlo stať aby sa neobjavila v mojom najbližšom outfitovom poste. Medzi mnohé trendy práve patrí denim. I keď mne príde niekedy prehnané byť celá v riflovine, ale aj ja som si teda dopriala aspoň jeden kúsok a to už spomínanú sukňu. Tento outfit sa určite stal na nejakú dobu mojim úplne najobľúbenejším...uvidíme dokedy (haha).

Ako vnímate vy QUEEN a BEATLES? Máte aj vy nejakú svoju skupinu ktorá vám dodá chuť do života? Čo si myslíte o mojej novej RETRO sukni?

D.

Photo by: Sister
Edit by: Me

Jacket-MANGO // Turentleck-Hollister // Skirt-H&M // Shoes-Internet // Necklace-H&M

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada