FASHION LIVE 2015-OOTD

Ahojte! Dnes by som vám chcela ukázať moje OOTD (outfit of the day) z Fashion LIVE 2015.
Nebol to zrovna farebný outfit ako by sa patrilo ale myslím že sa nemám začo hanbiť. Dokonca ma jeden pán s fotografom požiadal či by som mu nezapózovala a či by si nemohol odfotiť môj outfit. Táto prosba od daného pána ma zahriala pri srdiečku. I keď maličkosť ale poteší. Tieto nové čižmy ktoré som mala na sebe sú síce krásne, ale mne nechali teda parádnu spomienku v podobe otlakov a neskutočného bolenia nôh. Áno až dodnes ma bolia nohy z tých maličkých opätkov. Naozaj nezávidím modelkám. Pravdepodobne je to iba sila zvyku no za ten večer som si naozaj nezvykla.
Páči sa vám môj outfit? Obliekli by ste si niečo podobné ? 
 D.

Turentleck-? // Skirt-H&M // Boots-Asos // Backpack-Newlook // Fur-MissGuided // Necklace-H&M

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada