FASHION LIVE 2015

Ahojte!
Včera večer som si s kamarátkou Sabínkou spravila menší výlet do BA.
Áno boli sme na FASHION LIVE 2015! Bola to moja historicky prvá módna prehliadka a musím povedať bolo to úžasné. Autobusom sme prišli do BA a začali sme hľadať Starú tržnicu. Po veľmi dlhej ceste sme našťastie dorazili na miesto. Už zdiaľky to vyzeralo skvelo! Na miesto sme prišli okolo 16:00hod.  Poobzerali sme sa trochu a s úžasom sme jasali nad priestormi Starej tržnice. Usadili sme sa a začala (pre nás) prvá prehliadka.



Joelle Boers
Návrhárka vytvorila zvláštne modely. Celá prehliadka bola v takom neopísateľnom psycho tranze. Bolo to (pre mňa) nepríjemné. Joelle Boers predstavila 8 modelov ktoré mne osobne moc neulahodili. Skončila sa prvá prehliadka a my sme si to tam šli lepšie obzrieť. Videli sme mnoho štýlov, rôznych módnych nadšencov a podobne.


Veronika Hložníková
Utekali sme sa najesť a prišli sme tesne na záver prehliadky Veroniky Hložníkovej. Celkom to ľutujem pretože tá kolekcia bola naozaj krásna.

Izabela Komjati
Ďalšia skvelé modely navrhla Izabela Komjati ktorej kolekcia ma ohúrila najviac.


Blažek
A nakoniec pre mňa nie príliš zaujímavá kolekcia bola od módnej značky pre mužov- Blažek.


Po tejto prehliadke sa to v Starej tržnici naplnilo a bol čas ísť domov. Vracala som sa domov s krásnym zážitkom a ešte lepším pocitom...SKVELÉ!

Aj vy ste boli na Fashion LIVE 2015? Ako sa vám páčilo?
V nasledujúcom príspevku uvidíte čo som mala oblečené na Fashion Live-e. Peknú sobotu prajem 
D.

A nakoniec malý zostrih :) Chcete takýchto videí viac?


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada