BACKPACK APOCALYPS!



Ruksaky ktoré pohltili planétu.
Nie nieje to žiadny názov nového filmu (haha). Je to fakt ktorý zmenil planétu. Je to tak! Prišla apokalypsa ruksakov. Určite aj vy už máte nejaký ten batoh. A ja som s touto apokalypsou spätá tiež. Obľúbila som si ruksaky a plánujem si nejaký aj kúpiť. Aby ste boli v obraze. Tento ruksak nieje môj ale patrí mojej kamarátke Alici ktorá ma zároveň fotila.  A odviedla aj dobrú prácu.
D.
Photo by: Alica
Edit by: Me

jacket-New Yorker // t-shirt-? // skirt-H&M // socks-H&M // sneakers-Adidas // backpack-New Yorker

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada