AUTUMN IS HERE...


Jeseň prichádza a s ňou aj nejaké to ochladenie!
Keď som vyšla von hneď ma otočilo vo dverách...utekala som si pre kožák. Bolo chladno. Zas a raz som stavila na svoje obľúbené boyfriendy ktoré nevymením za nič. I keď niekedy sú to naozaj stresy či vám budú pasovať (haha). Objednávala som si tenisky od guess a konečne sú tu! Bola som prekvapená pretože spolu s teniskami prišiel aj guess časopis...aspoň mám čo čítať (haha).

A čo vy nosíte už aj hrubšie bundy ako je kožák?
D.
Photo by: My sister
Edit by : Me

jacket-? // t-shirt-H&M // jeans-Bershka // sneakers-Guess

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada