LET IT SNOW!

Konečne trochu napadalo aj toho snehu!
A ja som to hneď využila. Po neviem akom prosíkaní som vytiahla sestru von aspoň na tých 20-30 min. Nieže len bol sneh ale aj padali snehové vločky! Blíži sa Silvester a ja si zas a znova nemienim dávať nijaké predsavzatia pretože sa poznám...ako sa vraví "ide to so mnou dolu vodou" (haha). Síce je toto len obyčajný outfit ale v poslednej dobe mi ide len o pohodlie. Ale myslím že fotky nie sú na zahodenie...
A čo vy dávate si nejaké tie predsavzatia?
D.
Photo by: Sister
Edit by: Me

beanie-H&M // t-shirt-Lindex // sweater-H&M // leggings-New Yorker // jacket-Promod // shoes-Timberland

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada