INSPIRATION N°1

Už dlho som rozmýšľala či urobím INSPIRATIONS a nakoniec som si povedala prečo nie? :)
 Nie je toho zrovna veľa ale sú to obrázky ktoré ma zaujali a určite ste si všimli že na viacerých sa objavuje TOPmodelka Sasha Luss a aby som to vysvetlila... ona je tiež pre mňa inšpirácia ako Cara ale proste Cara je viac i keď aj Sashu mám dosť rada. Fotky boli čerpané z viacerých blogov a aj s tumblr a weheartit (ak by to niekoho zaujímalo)
Teraz mimo tému ... otázka...Prečo nebolo nejaká Vianočná/Silvestrovská edícia? Vianočná ani Silvestrovská edícia mi nevyšla...chcela som ju urobiť ale keď som pozerala aj iné blogy tak boli doslova zamorené Vianocami a Silvestrom a navyše Silvester ma až tak nebere haha.
Čo z toho že namiesto 4ky napíšem 5ku takto to asi vnímam ja haha.

Ak by sa niekto pýtal koláže sú robené v picmonkey.com
A čo vy učarovala aj vám Sasha Luss? Bolo aspoň pár vecí (fotiek) pre vás inšpiráciou?
D.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada