BOMBER JACKET


Opäť sa ozývam s novým outfitom. Celý môj týždeň bol hektický! Stres, nič nestíhanie a podobné záležitosti...
Samé nečakané písomky a všeličo iné no nakoniec to všetko dobre dopadlo. Víkend som trávila u Alici. A znova som sa musela učiť aspoň že konečne sú tu prázdniny. keď už je tu tá jar chcelo by to zmenu a veru nad nejakou uvažujem ale ešte som si neni istá. Ako sa vám páči môj nový bomber ? Úprimne zaľúbila som sa :O Zatiaľ sa majte a dúfam že sa vám môj outfit páči :)
D.
Photo by: Alice
Edit by: Me

bomber jacket-H&M | shirt-H&M | jeans-IDK | shoes-Adidas

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada