INSPIRATION N°3


Už je tu v poradí tretí diel Inspirations. Na jar si prichystajte...móda sa vracia. Toto pravidlo platí stále!

Na nové ročné obdobie si určite nezabudnite zaobstarať čipku, khaki veci alebo kožené bundy. Určite ste si všimli že koláže som začala robiť inak...páči sa vám to ? V poslednej dobe je tieť veľmi rozšírené tzv. thick eyebrows...veľmi závidím takým babám. Bohužiaľ ja som taký dar nedostala a obočím sa teda určite popýšiť nemôžem. Poslednú dobu ma inšpiruje aj modelka Taylor Hill (myslím že väčšina z vás už o nej počula) ktorá má tiež krásne obočie. Taktiež aj Kiera Knightley ktorá ma úplne dostala rolou vo filme Pýcha a predsudok. I keď je to starší film neni deň kedy by som si ho nepozrela (a to neklamem) každý deň minimálne jedenkrát. Ako ste na tom vy? Videli ste už Pýchu a predsudok? Páčilo sa vám to ? 
D.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada