PHOTOSHOOT (GIVEAWAY-NATALLIPA)


Ahojte! Už v predchádzajúcom článku som spomínala že som vyhrala GIVEAWAY na blogu NATALIPA. Súťažilo sa o profesionálne fotenie.
 26.8. som s maminou zavítala do BA. Úprimne bála som sa. Bola som zvedavá na Natáliu a aj Tomáša (fotografa), ako to všetko bude prebiehať. Prišli sme do ateliéru a hneď sa rozbehla konverzácia. Nikdy nestála reč (až v momente keď mi nerobili make up). Tomáš bol zhovorčivý a príjemný takisto ako Natália. Bola naozaj krásna. Najskôr ma teda učesali, namaľovali a obliekli. Bola som naozaj nervóza. Nevedela som čo mám očakávať a neskôr mi aj mamina povedala že to bolo vidieť. Po nejakých dvoch outfitoch som sa oťukala a už to šlo. Fotenie sa nieslo v príjemnom duchu. A verte mi zopakovala by som si to aspoň ďalších 100-krát. Ako sa blížil koniec fotenia sa zrazu otvorili dvere a v nich stál Martin Chodúr. Ak si ho pamätáte vyhral SUPERSTAR. Maminin výraz hovoril za všetko. Bola naozaj veľmi prekvapená tak ako ja haha. Celý deň bol skvelý! Naozaj dúfam že aj vy budete mať nejakú takúto šancu. Bolo to na nezaplatenie! Tu prikladám fotky od skvelého Tomáša...Ďakujem samozrejme aj Natálií ktorá mi dala túto možnosť a aj skvelej Make up artistke. Páčia sa vám? Ktorá najviac?  TOMÁŠ-FB

Plus pár fotiek z Backstage-u. Ospravedlňujem sa za kvalitu ale sú fotené obyč. iPhonom.


Komentáre

  1. Mně se nejvíc líbí třetí zeshora! :) Muselo to být super a neskutečně ti to sluší a chápu, proč jsi byla nervózní! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada