ON THE ROAD


Ahojte! Po naozaj dlhom čase som späť a spolu s novinkami ktoré by vás mohli zaujímať!
Počas dvoch mesiacov ktoré som sa neozývala som mala mnoho na práci kvôli škole, no o tom písať nebudem. Pravdou je, že toto je posledný deň Jarných prázdnin pre západ Slovenska. Počas týchto prázdnin som, na moje pomery, veľa precestovala. S rodinou a s teraz už priateľmi, sme vycestovali do krásnej krajiny dvoch strán. Bolo to Taliansko ktoré je tak aj v lete aj v zime veľmi obľúbenou destináciou turistov. Presnejšie sme zavítali do menšieho mestečka, Folgaria kde sa nachádza obrovské lyžiarske stredisko. Boli sme tam celý týždeň a zaklincovali sme tento výlet menšou zastávkou v Benátkach, ktoré ma nesmierne očarili. Tomuto výletu budem venovať príspevok spolu s krátkym videom tak sa tešte!

Keďže som bola na dovolenke, tak som si musela ako správny cestovateľ niečo kúpiť, a to nie len pohľadnice. I keď na Slovensku máme podobné ceny ako v Taliansku, bola som trochu sklamaná. Už cestou späť sme sa zastavili v nejakom obchodnom centre a ja som si tam vybrala tuto skvelú a zároveň jednoduchú bomberu. Aj keď viem že už mám dosť prechodných búnd ale aj búnd vo všeobecnosti, musela som ju mať! Hneď ako som si ju zadovážila napadol ma tento minimalistický outfit! Povedzte mi kto nemá rád minimalizmus? V tomto outfite sa cítim skvelo a myslím že aj tak vyzerám. Veď posúďte sami.... Pekný zvyšok nedele všetkým!

Boli ste v Taliansku? Páčilo sa vám tam? Máte radi minimalizmus ako ja?

D.
Photo by: Sister
Edit by: Me

Bomber jacket-Stradivarius // Dress-F&F // Boots-ASOS // Sunglasses-? // 

Komentáre

  1. Outfit je naprosto dokonalý, hrozně ti to sluší a máš pravdu, jednoduchost má rád snad každý! Na další články se moc těším, Itálii mám taky moc ráda :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahojko pekné fotky, aj štýl.. len by bolo lepšie aj, aby sme si ich mohli pozrieť trochu zbliššia :D ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj dakujem za tvoj nazor pokusim sa to v buducnosti zlepsit

      Odstrániť
  3. Ahoj, výborný blog, outfit je minimalistický, ale véééľmi pekný, šaty sú super.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada