FOLGARIA AND VENICE 2016


Ahojte! Konečne je tu očakávaný cestovateľský článok z Talianska!
Začnem úplne od začiatku!
V sobotu 20.2.2015 som cestovala s rodinou do Talianska. Bolo nás 9 rodín ktoré sme šli. Cesta bola pomerne rýchla, keďže môj tatino prevažne išiel rýchlosťou 145 km/h. Išli sme cez Rakúsko až do Talianska kde sa pomaly dvíhali hory a ja s mnohými očakávaniami som len netrpezlivo sedela v aute a čakala kedy tam už konečne dorazíme.

Keď sme už dorazili na miesto bola som naozaj prekvapená! Bývali sme v hoteli Derby Club a naozaj ma milo prekvapil! Neskôr sme sa len vybalili a pozreli si nejaký film a šli spať.

21.2.2015 Nedeľa- V nedeľu sa najskôr rozmýšľalo že nepôjdeme lyžovať, poznáte to veľa ľudí na jednom mieste naozaj nemusím, no nakoniec sme šli a bol to najkrajší deň čo sa týka počasia. No pokiaľ ide o moje schopnosti snowboardovania bolo to trošku horšie. Postaviť sa po 2rokoch na snowboard na takých kopcoch ako boli tam, keď bolo milión ľudí na každom rohu, nebol asi najlepší nápad! Tento deň som prevažne strávila na snehu (resp. na zadku). Ale aspoň som si v tento jeden krásny deň pofotila hory a vyčerpaná som sa vrátila na hotel. Znovu som so sestrou pozerala film myslím že to bol THE DANISH GIRL ktorá sa teraz stala naozaj mojím veľmi obľúbeným filmom!

22.2.2016 Pondelok- V pondelok bolo už ľudí na svahu menej! Už som sa aj konečne trochu dostala do toho snowboardingu. Keďže všetky deti v mojom veku chodili spolu na snowboardoch, dnes som sa k nim pripojila a aspoň trochu viac som sa zoznámila so zjazdovkou. V ten deň som sa naučila aspoň mená niektorých svahov a keď mi niekto povedal že je na Martinelle už kde sa približne nachádza.

23.2.2016 Utorok- Nastal tretí krízový deň ktorý bol aj pre mňa naozaj krízový. Už od rána mi nechutilo jesť a mala som stále chuť spať. Na obed sa mi už trochu polepšilo a šli sme si trochu obzrieť mesto. Neskôr sme si sadli do krásnej, malebnej kaviarne kde nám čašník naúčtoval čo nemal, takže sme zaplatili asi o 12 eur viac ale tatino kašlal nato nechcel si pokaziť dovolenku. Bol podvečer a ja som sa už cítila ako normálny človek. So sestrou som si pozrela ďalší film nominovaný na oscara: Brooklyn a šli sme spať.

24.2.2016 Streda-Ráno ako som vstala už mi bolo síce omnoho lepšie ako v utorok, no nemala som chuť lyžovať ani nič, tak som ostala na hoteli a pozerala všelijaké skvelé filmy. Konečne som si poriadne oddýchla!


25.2.2016 Štvrtok- V tento deň ma naozaj nikto nemusel prehovárať ísť na svah! Skvelý deň! Už som sa naozaj dostala do toho snowboardu a som na seba hrdá ako som šla. Lyžovali sme až dovtedy pokým nevypili vleky. Keď sme sa vrátili na hotel, s babami a chalanmi sme si dali match v stolnom futbale s Poliakmi a musím uznať tento večer bol asi najzábavnejší zo všetkých. A celý ten čas kam som sa pohla nemohla som byť bez týchto skvelých papúč.


26.2.2016 Piatok- Posledný deň a vyhodnotenie celého výletu. Piatok sme si naozaj užili. Svah bol skvelý, nebol rozbitý ako po ostatné dni. Na obed sme si sadli v malej kaviarni, kde robili skvelú pizzu. Po obede sme šli znova lyžovať a zlatá Nata stále behala sem a tam s GoPro kamerou a natáčala nás za čo jej veľmi pekne ďakujem. V podvečer sme si všetky rodiny sadli a začalo sa rozdávanie diplomov. Na každom bol nejaký vtipný rým o danej rodine a tak sme sa všetci spolu s chuťou smiali. Večer som sa už len pobalila a šla spať.

27.2.2016 Sobota-Nastal deň D, deň odchodu. Od rána sme nakladali veci do auta a okolo 10tej sme vyrazili na cestu! 

BENÁTKY

Keďže Benátky boli len na skok z cesty, prehovorila som rodičov aby sme tam šli. Predsa len nechodíme každý deň do Talianska a už vôbec nie do Benátok. Po menších komplikáciach sme tam trafili. I keď sme tam boli približne hodinku a ani sme poriadne nešli do vnútra Benátok, Naozaj ma uchvátili. Krásne mosty, priezračná voda, nie zrovna skvelé počasie ale konečne si môžem povedať: "Bola som v Benátkach!" Celý premočení sme skočili do auta a cestovali sme ďalej.






Po pár kilometroch sme sa zastavili v nejakom obchodnom centre nakúpiť pár potravín domov. Keďže moji rodičia nakupovali šla som sa poobzerať do obchodov. V Stradivariuse som narazila na krásnu bomberu ktorú ste určite videli v poslednom príspevku. Bola som aj v iných obchodoch ale musím povedať v Taliansku majú veľmi podobné veci aj ceny ako tu u nás.

Rodičia konečne po 2 hodinách donakupovali. Poriadne sme sa najedli a cestovali sme ďalej!
 Po komplikáciách s navigáciou sme dorazili okolo 22:30 domov. Poviem vám zostala by som v Taliansku ešte ďalší týždeň! Bolo tam naozaj skvelo. Ak niekedy budete mať možnosť určite neváhajte a choďte hneď ako to bude možné. je tam KRÁSNE!

Menší zostrih z celej dovolenky dúfam že sa bude páčiť :)

D.

Komentáre

  1. Máš veľmi pekny blog, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada