SIMPLE CASUAL ME!

Poslednú dobu je stále menej a menej času.

Nebudem vám tu teraz rozprávať o zanedbávaní blogu, no môj voľný čas je stále kratší a kratší. Je pravda že svoj voľný čas som viacej venovala fotografovaniu, ktoré ma naozaj baví. No aspoň chvíľu som si našla a nafotila pre vás tento outfit, ktorým chcem ukázať že aj niečo jednoduché môže vyzerať pekne a štýlovo. Najskôr som si ani neuvedomila ako sa mi tento outfit páči, brala som ho ako každý iný, no pár doplnkov mu dodalo šmrnc.

Jeden z týchto doplnkov je veľmi obľúbený chocker, ktorý má za sebou aj nejakú tú svoju históriu. Takéto priliehavé náhrdeľníky ako prvé nosily ľahké ženy, ktoré bývali takto "označené". Neskôr sa tento trend preniesol do 70-tych rokov, a až do dnešnej doby. Táto malá vecička dokáže veľmi veľa. Ja osobne preferujem veľmi jednoduché ako je napríklad tento čierny....alebo v druhom prípade sa mi páčia veľmi zaujímavé priam unikátne typy.

Čo vravíte na trend chockrov? Ako trávite svoj voľný čas? Čo vravíte na outfit?
D. 

Photo by-Sister
Edit by-Me

Jacket-New Yorker // T-shirt-Primark // Jeans- Zara // Shoes-Baťa // Bag-Primark // Sunglasses-Croatia // Chocker- Ebay

Komentáre

  1. Skvělé fotky, já jsem se zamilovala do té bundy a těch džínů! :) a chockery mám moc ráda, zvlášť tyhle jednoduché :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasny clanok , uzasne fotky - proste Dorkina klasika !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem je to pre mna neskutocna podpora a radost ked vidim ze som prave mojho citatela zaujala, este raz dakujem ❤

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada