COZY DAYS

Dnes mám pre vás celkom zaujímavý "príbeh" (alebo ako to chcete nazvať) o mojom novom svetri.
Normálne po tréningu som šla s maminou nakupovať nejaké tie potraviny do Lidlu, a na čo som nenarazila? Na tento úžasný sveter! Aj keď vám prezradím tajomstvo...nie je zrovna dámsky. Pochádza totiž z chlapčenského oddelenia. Ale je skvelý no nie? Lidl je naozaj skvelý obchod. Rada tam nakupujem práve nejaké takéto veci. Človek si tam jednoducho vždy nájde niečo čo práve "potrebuje". Takéto nákupy mi dokonca zlepšia deň. Predsa len radšej si kúpim 9 EUR-ový sveter z Lidla ako za nejaký podobný zaplatiť 40 Eur no nie? Jednoducho milujem výpredaje a lacné nakupovanie!

Ale čo sa týka svetra musím uznať je naozaj kvalitný, teplý a hlavne pohodlný. Pohodlnosť je proste niečo čo stále omielam a nikdy sa jej nevzdám. Mimochodom vedeli ste že Lidl má vlastnú značku ESMARA, takže aj vlastný kamenný obchod oddelený od bežného Lidlu?

čo vravíte na takýto zázrak ako je obchodný reťazec Lidl? Milujete výpredaje ako ja?
Photo by-Sister
Edit by-Me

Sweater-Lidl // Jacket-H&M // Bag-MANGO // Skirt-H&M // Shoes-eobuv // Socks-?

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada