LAYERING? YES PLEASE!

Vrstvenie! Na oko jednoduchá záležitosť, ale je to naozaj tak?
Aj keď vrstvenie je veľkým trendom už nejaký ten piatok, ja som si to naozaj vyskúšala až teraz. Prečo? Jediné ospravedlnenie pre mňa bolo asi iba to, že som sa bála. Aj keď úprimne momentálne sa nad touto vetou len pousmejem. Uvedomila som si že móda je hra, v ktorej sa oplatí experimentovať. Aj keď to nie je zrovna ľahká hra. Je naozaj ťažké (najmä pri vrstvení) skombinovať niečo tak, aby to vyzeralo dobre, sedelo dobre a pre nás ženy nevylúčiteľný faktor, aby naša postava v outfite vynikla.  Ale musím povedať že mňa osobne už dávno nezaujíma čo si ľudia povedia v hlave keď ma vidia (či sú to muži alebo ženy). Uvedomila som si, že to je neskutočne obmedzujúce. A my sme predsa v slobodnej krajine ako nám to všetci z každej strany hovoria. Takže ak ja žijem v slobodnej krajine, môžem sa slobodne obliekať bez ohľadu na okolie (ale samozrejme s mierou, nie aby človek išiel do extrémov ako napr. jedna z mojich obľúbenkýň Lady Gaga...haha)

Takže som sa teda pokúsila o vrstvenie a myslím že som svoju úlohu splnila. Teraz je už len na vás aby ste ma zhodnotili! Tak hurá do toho!

   Čo vravíte na môj outfit? Ako hodnotíte módu ktorá sa u nás bežne nosí? Nie je Slovensko príliš konzervatívna krajina? (Podľa mňa áno)
D.
Photo by-Sister
Edit by-Me (photoshop)

Turtleneck-H&M // Sweater-H&M // Boyfriend jeans-Hollister // Coat-New Yorker // Shoes-Baťa // Bag-Stardivarius

Komentáre

  1. Mně se outfit líbí úplně strašně, a hlavně je taky úžasné nafocený! A věř nebo ne, byla jsem na tom úplně stejně, a snad asi taky až tuhle zimu, jsem se konečně pustila do experimentování. A začalo mě to fakt bavit!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky :) osobne si myslím, že Slovensko je v móde konzervatívna krajina, aj keď je to už určite lepšie ako kedysi, no stále je to veľmi slabé oproti iným krajinám a preto by sme sa mali zaťať a rozbehnúť to!! :D

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada