TRENDS OF S/S 2017

Každoročne sa tesne pred jarou konajú týždne módy, v každom z najznámejších hlavných miest. To čo vidíme na mólach mnohým ľuďom určuje čo budú nosiť ďalšiu sezónu. No je to nutnosť?
Mnoho z trendov ktoré vidíme na mólach by sa niekedy ani v normálnom živote nedalo nejako skombinovať. No ja som si dnes pre vás pripravila pár takých ktoré si viem predstaviť že by sa nosili aj v našich uliciach.

1.FLOWER POWER
Kvety a kvetinové vzory nie sú žiadnym prekvapením, avšak túto sezónu prichádzajú s nádychom sedemdesiatych rokov a jemným podtónom gýču. Mňa osobne vždy kvety bavili. Pre mňa vyjadrujú jemnosť a ženskosť. Milujem ten detail keď si oblečiem jednoduchý outfit a ozvláštnim ho napríklad nejakou kvetinovou obuvou. Mnoho takýchto kúskov nám ponúka internetový obchod Spartoo.sk kde môžete nájsť kvalitný tovar, ale aj kamenné obchody ako STARDIVARIUS, ZARA či  HM-ko. Možností je veľa tak čoho sa báť?
(z ľava do prava: Michael Kors Collection, Balenciaga, Chloé)

Biele šaty BERSHKA, saténová bunda H&M, plisovaná sukňa H&M, topánky na opätku STARDIVARIUS, saténové kimono PULL&BEAR, maxi šaty ZARA, dámska obuv SPARTOO.SK

2.YELLOW FEVER
Od farby citrónu až k jemným odtieňom. Žltá bola chromatický výstrel, ktorý rozsvietil dráhy vo všetkých štyroch mestách. Jar a leto 2017 vyzerajú žiarivo! Mňa osobne táto farba najskôr príliš nenadchla, no stále viac a viac sa mi dostáva pod kožu a začínam ju obľubovať. Keďže žltá farba je sama o sebe výrazná, uprednostnila by som iba jemný kontrast tejto farby v outfite. Veľmi trendy sú najmä žlté dámske kabelky ktoré dodajú outfitu "šmrnc" .
(z ľava do prava: Chloé, Bottega Veneta, Gucci)

Crop top ZARA, pletený sveter PULL&BEAR, žltá koženná bunda STRADIVARIUS, mikina so zaviazanými rukávmi PULL&BEAR, tričko s volánmi PULL&BEAR, dámska kabelka SPARTOO.SK, New balance dámska obuv SPARTOO.SK

3.LAMÉ DRAMA
Všetko lesklé s neskutočnou energiou a novým druhom oktánovej elegancie, ktorý sa odráža od hlavy až k päte v striebornej, zlatej ale i ružovej. Bláznivým kombináciám sa medze nekladú. Mne osobne najviac učaroval odtieň striebornej a pre jar/leto 2017 mám pre vás ideálnu dámsku obuv zo spomínaného e-shopu vyššie, práve v tejto farbe! Ďalším obľúbeným kúskom v týchto farbách sú pre mňa sukne, najlepšie s volánmi. Dodajú outfitu trochu grunge look ktorý ja osobne veľmi obľubujem.  Ak by aj niekto nechcel, v tomto si vás určite na ulici všimnú. Pre mňa určite jeden z najobľúbenejších trendov pre sezónu jar/leto 2017!
 (z ľava do prava: Mulberry, Saint Laurent, Isabel Marant)

sukňa s volánmi PULL& BEAR, crossbody kabelka H&M, kožená bunda H&M, saténová šiltovka H&M, dámska obuv SPARTOO.SK

Obliekli by ste si niektorý z týchto "trendov"? Ako sa vám páči takýto typ článku? 
Pekný deň prajem! 
D.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada