GRUNGE LOVE


Dnes Vám prinášam fotky z druhého fotenia, ktoré bolo síce menej záživné (s hudbou ide vždy všetko predsa len ľahšie) ale výsledok je myslím tak isto stojí za to. Úprimne som na sestru za oboje fotky naozaj hrdá a vďačná.
Grunge style sa mi veľmi páči. Nielen že Cara (moja láska) sa ním inšpiruje respektíve ho preferuje ale všeobecne ako štýl obliekania oslovil aj mňa. Taktiež vyznávačom tohoto štýlu bol aj Curt Cobain z veľmi slávnej skupiny Nirvana. I keď v mojom šatníku sa nájde veľmi málo "grunge" kúskov. Aspoň z toho mála som zložila tento outfit.


Pre tých ktorý (náhodou) neviete čo je to Grunge style :
Grunge style pochádza z Rock až Punk štýlu. Vznikol v 90.rokoch (v USA). Charakteristika: Kožené bundy, nohavice, topánky ďalej je to tartan a roztrhané jeansy (shortky) atď. Tento štýl by som tiež označila ako "temný".

Teraz k outtfitu. Úprimne bola to improvizácia. Tričko sme strihali a šili-no hotová katastrofa. Ale nakoniec to vyzerá predsa len zaujímavo. Outfit som doplnila tzv. high waisted. Nakoniec som do outfitu pridala "timby". Možno pre niektorých z vás zvláštna priam "faux pas" kombinácia no mne sa to do outfitu hodilo a výsledok sa mi páči a to myslím že je hlavné. :) Osvojili ste si aj vy Grunge style? Alebo vám to príde nevkusné? 
D.
Photo by: Sister
Edit by: Me/Sister

Crop Top-DIY // High waisted-NY // Cardigan-UNISONO // Bag-Ebay // Timberlands-Office shoes

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada