NEW IN/REVIEW #2-JOURDANA LIPSTICKS


Ahojte! Dnes vám prinášam veľmi netradičný článok. Už podľa názvu viete že to bude RECENZIA na novo-zakúpené rúže od značky JORDANA. Tieto produkty som objednávala zo starého, dobrého EBAYU len tak na skúšku neboli ani drahé tak som si povedala- prečo nie? A konečne som sa dočkala.



Inak akoste ukončili ročník vy? Úprimne aj keď som na konci roku stresovala a do posledného dňa som nemala uzatvorené známky, dopadlo to dobre. Moje dalšie vysvedčenie bude čisté a hlavne s vyznamenaním. Nemyslite si nie som nejaký "bifloš" ale nie je mi zrovna jedno čo dostanem na vysvedčení. A prečo by sa človek aspoň trochu nepotrápil keď bude odmenený? V škole sa neučíme už 2 týždňe a aj tréningy mi skončili...lepšie povedané užívam si skoré prázdniny. A ako ste na tom vy? Ako ste dokončili tento školský rok?

A teraz už prejdem k samotnej podstate článku :)


28-NATURAL
 Tento rúž nieje na perách príliš viditeľný. Je vhodný na bežné nosenie. Má naozaj skvelú pigmentáciu. Ďalším plusom je to že je matný. Keď si kupujem rúž jedna z vecí na ktorej mi záleží je matnosť, no nevýhodou je, že matné rúže väčšinou vysušujú pery. A tento rúž nie je výnimkou. Ak máte chuť si ho dať určite majte po ruke balzám na pery.


47-NUDE
NUDE rúže milujem. Hodia sa ku všetkému tak som si povedala že vyskúšam aj tento. Síce už nejaké doma mám ale tento je spomedzi nich víťaz. Znova je dlhotrvácny, má skvelú pigmentáciu no bohužiaľ vysušuje pery ako každí z týchto rúžov. Takže znova nezabúdajte na nejaký ten EOS alebo LABELO!


49-LEVANDER LADY
Už podľa názvu je jasné akej farby bude tento rúž naozaj sa JORDANE vydaril. I keď odtieň by mohol byť o niečo viac do modra ale naozaj je krásny. odporúčala by som ho na nejakú akciu ako na bežné nosenie i keď nieje taký výrazný. Myslím že aj tak by na vás ľudia (na Slovensku) ukazovali prstom takže opatrne. Taktiež aj tento rúž je matný.


50-SCARLET RED
Bohužiaľ musím povedať že som sklamaná. Od tohto rúžu som mala až priveľké očakávania. Teda skôr od jeho odtieňu. Myslela som si že bude viac "krvavý". Pokiaľ chcete aby bol ako tak "krvavý" treba naniesť minimálne 3 vrstvy. Taktiež len čo sa ho dotknete rúž ide ľahko dolu ako obyčajná škvrna na košeli. Tento rúž si zakúpte iba ak máte veľkúúúúú trpezlivosť.


55-PINK SHOWSTOPPER
A toto už je posledný rúž ktorý ma tiež veľmi nenadchol. Keď si ho nanesiete na perách sú vidieť všetky nedokonalosti. Taktiež treba mať poruke balzám na ústa/pery a ani to vám príliš nepomôže. Odtieň rúžu ma nadchol. Hodí sa na teplé, letné dni cez prázdniny.

A toto by už bolo všetko. Napíšte mi do komentárov ktorý sa vám najviac páči. Prihadzujem fotku kde ich mám na sebe (postupne podľa čísla). Majte sa krásne a užívajte zvyšok nedele.
D.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada