NEW IN #3/SUMMER FASHION HAUL


Helou! Leto je už v plnom prúde a ja som to už nevydržala a musela som ísť nakupovať.


Ak ma sledujete dlhšie tak viete akú som mala núdzu na oblečenie a tak som to musela napraviť. Bola som na nákupoch v BA. Úprimne myslela som si že budem mať viac z čoho vyberať.  V BA som si nakúpila veci z Pull&Bear a v H&M-ku. Taktiež u nás v NR boli Nočné Mlyny. Funguje to tak, že od 21:00-23:00 sú v OC MLYNY veľké zľavy (2-krát do roka). I keď je zákon schválnosti že som si nič v zľave nekúpila haha. Skúšala som si tak 11 vecí a nič mi nesedelo. No na porazenie. Ale predsa len, nakúpila som si čo som chcela a som naozaj spokojná. Ako sa vám páčia moje nakúpené veci? Kúpili by ste si niečo z nich ?
D.
Pull&Bear-12 EUR
H&M-5 EUR
Pull&Bear-26 EUR
H&M-10 EUR
H&M-10 EUR
 H&M-3 EURÁ


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada