ORIENT IN A DREAM



Ahojte! Nechceli ste aj vy niekedy zavítať do krajín ORIENTU?

 Bohužiaľ to nie je v tejto dobe až také dostupné...ale predsa len. Možno niektorý z vás povedia "fuj" moslimovia ale aj keď vyznávajú takú zvláštnu priam až nepochopiteľnú vieru sú to len ľudia. Vždy ma fascinovalo niečo takéto, i keď popravde mňa fascinujú všetky krajiny a doslova všetko. Dá sa povedať že som celkom pozitívny človek. A takisto trochu pozitívnej nálady nechýbalo ani pri tomto fotení. Tieto fotky vznikli celkom spontánne. Totižto ja som mala mať úlohu fotografa. Ale aké by to bolo keby som nestála pred objektívnom. Veľa ľudí mi hovorí že som fotogenická. Ale samozrejme že som stála aj za foťákom...a moje kamarátky Zana a Veronika vyzerali celkom spokojné...teda skôr Zana. Ale obe majú z môjho pohľadu pekné fotky, inak povedané som na seba celkom hrdá haha :)

Pravdu povediac o týchto šortkách som si myslela že ich budem nosiť minimálne. No opak je pravdou, sú krásne s TZV. orientálnym vzorom (aspoň ja som to tak nazvala haha), pohodlné no proste MILUJEM ICH! Outfit som doplnila čisto BASIC kúskami. MK kabelka je Zanina...tú som len tak prihodila do outfitu. A skúste sa zadívať na fotky. Čo vám na nich najviac kričí. Ak ste si pomysleli tenisky tak máte pravdu. Bohužiaľ som sa k nim správala veľmi zle boli neskutočne zničené. Už tak dlho som prosíkala maminu nech mi ich opere. A oplatilo sa naozaj sú ako nové, no veď povedzte sami. Máte rady orientálne krajiny? Alebo máte na ne TZV. averziu?  
D.

Photo by: Zana
Edit by: Me
Crop top-H&M // Cardigan-H&M // Shorts-H&M // Bag-MK // Shoes-Adidas // Sungalsses-C&A

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada