PASTEL PARNDORF


Ahojte! Tento deň bol najlepší v mojom živote!
Nie je to nič veľké ale treba sa tešiť z maličkostí. Piatok večer mi sestra hovorí: "Nechceš ísť do Parndorfu?" Moja reakcia bola asi najšťastnejšia za toto obdobie. Zrazu som bola super hiperaktívna haha. V sobotu ráno sme vyštartovali z Nitry a už pred 9-tou sme boli v Rakúsku. I keď som si kúpila iba jedno tričko bolo to ako v raji. Až na preplnené obchody, no mne to nevadilo. Nikdy som nebola v takých luxusných obchodoch. Až na záver sme sa dostali k obchodom ako GUCCI, BURBERRY, PRADA či MICHAEL KORS. Čistý raj. Sestra si nakúpila veľa vecí a za veľmi nízku cenu. Neverili by ste ale boli neskutočné výpredaje (mimochodom nechcela by som vidieť koľko ľudí tam je na BLACK FRIDAY). Bolo nejak okolo 14:00 a ja som pílila sestre uši nech ma ide pofotiť keď už sme tu. Nakoniec som ju presvedčila a vznikli z toho tieto fotky. Aby toho nebolo málo prišli sme domov. Samozrejme čo prvé som spravila šla som na soc. siete. Klikla som na ikonku MESSENGER že idem odpísať kamarátom a tam správa od blogerky NATÁLIE (určite navštívte jej blog) . VYHRALA SOM GIVEAWAY!!! Ani si neviete predstaviť ako sa teším. Je to asi prvý krát čo som niečo vyhrala. Hralo sa o fotenie u fotografa Tomáša Thurza. Určite sa tešte na príspevok z daného fotenia.

Je polovica leta za nami a ja som konečne hodila na seba farby (aspoň nejaké haha). Milujem túto bundu. Dá sa ľahko skombinovať s BASIC kúskami. Načo budem vymýšľať? Poslednú dobu sa medzi trendmi vyskytuje najmä semiš. I keď všade v zemitých farbách. Tak som bola "originálna" a zakúpila som si teda túto pastelovú ružovú. Kúpili by ste si aj vy takúto bundu? Obľubujete tak ako ja semiš?
D.
 





Jacket-Boohoo // Tank-H&M // Shorts-Pull&Bear // Shamballa-gift // Shoes-Hilfiger

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada