ALICA CH. BY ME!


Ahojte! Pred pár dňami som mala chuť (a aj ju stále mám) niekoho fotiť a ako prvá mi napadla Alica.
Najskôr sme si obe mysleli že to bude veľmi ťažké a z fotiek nič nevzíde. No napokon som prekvapená z celého výsledku. Takéto príspevky čakajte častejšie pretože je to naozaj zábava. Inak čo vravíte na to ružové obočie? Neviem prečo ale naozaj veľmi sa mi to páči a neskutočne sa to Alici hodí. Tak ma teda zhodnoťte!
 Ktorá fotka vás zaujala najviac? Bavia vás takéto príspevky ? 
D. 

Komentáre

  1. Mně se nejvíce líbí 2, 4, a poslední! :) Ale všechny jsou super, to obočí je zajímavý nápad :) Taky mě hrozně baví někoho fotit a takové posty určitě častěji! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem...čoskoro sa teš na ďalší príspevok pripravujem niečo podobné s ďalšou babou :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Haha toto ma pobavilo ale berem to ako kompliment dakujem ❤️

      Odstrániť
  3. Jee, tak to je pecka, to se vam holky moc povedlo, alice je proste kocka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem kraasne aj ja jej to stale vravim ale nejak si to nechce priznat ❤️ Ale dakujeme obe 😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada