GARAGE YELLOW


Ani som netušila ako bude dnes všetko do seba zapadať.
Len tak sme rozmýšľali kam by sme mohli ísť odfotiť outfit z dneška. Nemala som fantáziu a tak najjednoduchší spôsob bola garáž. Na sebe som mala žlté šaty ktoré perfektne ladili so stĺpmi v garáži. Taká malá náhoda ktorá mi spríjemnila deň.

Keď aj tak premýšľam asi by bolo najľahšie byť šťastným väčšinu nášho života. No kvôli čomu sa tešiť? Na túto otázku som našla odpoveď. I keď je to pre vás možno otrepaná, treba sa tešiť z maličkostí. A to sa mi už niekoľko krát potvrdilo.

Tieto krásne horčicové šaty ma naozaj ohúrili. Naozaj som netušila že budú také skvelé. Dnes síce jednoducho ale štýlovo.

Ako sa vám páčia šaty?  Máte radi horčicovú žltú? Ste vôbec väčšinu života štastní? 
Ja myslím že som a preto má môj život naozajstnú hodnotu :)
D.
 
Photo by: Sister
Edit by: Me

Dress-H&M // Jacket-MANGO // Scarf-H&M // Boots-Asos 

Komentáre

  1. Nádherný outfit a poslední fotka je perfektní :O tuhle barvu miluji a nemůžu než souhlasit - maličkosti prostě vždycky všechno zachrání :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi... Aj dnes som mala naozaj krasny den a mozu zato malickosti a ty si mi ho este viac sprijemnila dakujem zlata si ❤️

      Odstrániť
  2. nedala by si sem link na tie cizmy z asosu ? uz som ich tam hladala ale som do nich zalubena velmi a neviem najst. krasne su :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj mile rada ale uz ked som si ich chcela kupit tak sa raz vypredali a raz boli takze kym som si ich kupila bolo to celkom tazke no teraz pozeram a nemaju ich tam ale mozno ked to budes sledovat najdes :) prajem vela stastia :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada