BLACK/BLUE TIGER


Ahojte! Po dlhšom čase som späť a prajem vám všetkým pokojné Vianočné sviatky a ten správny vstup do nového roka ktorý už klope na dvere.
 Ja som cez sviatky s rodinou a užívame si tú pohodovú idylku pokým mi nezačnú tréningy. No bohužiaľ 30.12. už naplno začínam makať ale nie len na tréningoch ale aj tu na blogu. A preto sa pýtam:
Chceli by ste nejaký príspevok s Novoročnou/Vianočnou tématikou nie len tento rok ale aj na budúci? 

Dnes mojou hlavnou témou článku budú detaily! Myslím že pre niekoho dosť nepodstatná vec, ale ja chcem mať všetko tip-top - teda aspoň čo sa týka módy. Detaily vedia oživiť, uceliť alebo zlepšiť celkový dojem outfitu a hlavne majú zaujať. Moja nová oversize bunda, ktorá je prekvapivo z pánskeho oddelenia, mi prvý krát nebola až tak pochuti. Snažila som sa vymyslieť nejaký outfit no stále nič. Zrazu akoby ma osvietilo. Nezvyčajný detail na rukávoch ma naozaj oslovil. Predstavte si tento outfit bez nich. Bolo by to nudné a fádne, nemám pravdu? Teraz tento jednoduchý ale odvážny outfit je jeden z mojich obľúbených. A riadim sa tým že treba myslieť na detaily či už väčšie alebo menšie. 

Taktiež sa radi hráte s detailami? Pôsobí vám tento outfit odvážne? Obliekli by ste si ho ? 
D.

Photo by: Sister
Edit by: Me

Jacket-H&M // Turtleneck-H&M // Trousers- H.I.S. // Shoes-Internet-?

Komentáre

  1. škoda za tu lokaci...outfit je super a mnohem víc by vynikl v nějakém hezčím prostředí ;)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano to súhlasím bohužiaľ nedalo sa a už som aj mala pocit previnenia že dlho nebol nijaký článok tak som si povedala že nevadí aj tak to nafotíme :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Keď na Tebe vyzerá všetko dobre...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To urcite nie len som sa nauvila pracovat so svojim telom ale dakujem

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada