OLD IS GOOD



Vitajte pri poslednom príspevku v tomto roku!
Bohužiaľ starý dobrý rok je už pomaly preč, a preto k nám prichádza nový rok plný zážitkov. I keď sa možno ťažko lúči s rokom 2015 dúfam že ten nasledujúci bude ešte lepší ako tento. I keď niesom typ človeka ktorý by si dával predsavzatia, predsa len si jedno dám, a to bude aby som sa viac venovala činnostiam ktoré ma napĺňajú a netrávila čas chvíľami ktoré sú pre mňa depresívne alebo smutné. Uvidíme čo nám nový rok prinesie a dúfam že to bude vo väčšine niečo pozitívne!

"Staré je dobré!" Potvrdilo sa mi to mnohokrát a to aj dnes. Bola som v šatníku medzi starými bundami a zrazu som natrafila na tento božský kabát. Podobné určite nájdete v mnohých obchodoch no nie príliš za priateľnú cenu. No ja som mala to šťastie a natrafila som naň úplnou náhodou ktorá mi spríjemnila deň. Tento kabát patril kedysi mojej mamine avšak teraz som si ho privlastnila presne tak ako nohavice z obchodu H.I.S. jeans ktoré sa už niekoľkokrát objavili na blogu! Ako tak zisťujem naozaj platí že móda sa vracia a preto nemusí moja peňaženka plakať keď si chcem ísť niečo drahšie kúpiť. Stačí sa pohrabať v šatníku mojej maminy a hneď nájdem nejaký módny trend v aktuálnej sezóne!

Tešíte sa na rok 2016? Aj u vás doma sa recykluje móda? 
D.

Photo by: Sister
Edit by: Me

Coat-HENRI // Sweater-H&M // Jeans-H&M // Shoes-Asos

Komentáre

  1. Ten kabát je úplně děsně super! A já zrovna včera ukradla mamce klasický černý rolák! A už delší dobu nosím její oversized mikinu z doby, když já ještě byla úplně prťavá :D Hodně štěstí do roku 2016! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kabát je úžasný, v sekáči som našla podobný za pár eur a som z neho nadšená ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že aj vo všeobecnosti je sekáč najlepší obchod- nie je to tak predražené a je tam mnoho veci no treba sa tam pohrabať aby človek dačo našiel ale som z nich nadšená! Ďakuijem <3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada