NEW IN #4


Po dlhom mesačnom čakaní na príspevok konečne jeden prichádza!
Áno je to new in alebo veci ktoré som si za nedávne obdobie kúpila.

1.ADIDAS STAN SMITH- Mnohí z vás asi neviete že som Veľkonočné prázdniny strávila v Prahe, kvôli športu ktorý robím. Konal sa tam turnaj na ktorý pravidelne chodievame. V tom veľkom rozruchu ktorý okolo celého turnaju bol, som bohužiaľ stihla iba na jedno dopoludnie zavítať do obchodov na Václavskom námestí. Môj cieľ bol jasný už od začiatku-TENISKY! Áno potrebovala som už naozaj novú vychádzkovú obuv. Rozhodovala som sa medzi Stan Smith-ami a Air force 1. No keďže mi aj cenovo aj štýlovo viac v tom momente sedeli Stan Smith-y rozhodla som sa pre ne. Musím uznať sú naozaj skvelé a som z nich nadšená. určte vám ich odporúčam! Cena plus-mínus 60 EUR.
2.BLACK/WHITE DRESS- Keď som prišla z Prahy domov čakala ma nielen sladká odmena ale aj peňažná a samozrejme ja ako !nákupná maniačka" som utekala peniaze roztrieskať. Ako prvé som zašla na HM web stránku kde mi do očí padli tieto jednoduché prúžkové šaty ktoré robia naozaj skvelú postavu a myslím že stáli iba 12 EUR aj s poštovným. 
3.H&M HEELS- Aj keď tieto "heels-y" niesu mojou šálkou kávy predsa len ma oslovili a keďže sa páčili aj mamine tak ich kúpila. I keď "kvázi" patria jej, musela som sa o nich zmieniť pretože sú naozaj krásne. Jediné mínus ktoré je dosť veľké je to, že sú veľmi nepohodlné. Ako náhle prišli a obula som si ich, bolesť nôh na seba nenechala dlho čakať. Bohužiaľ! No aj tak si myslím že niekedy sa premôžem a nejakú chvíľu v nich vydržím. Cena-30 EUR
Oslovilo vás niečo čo som si kúpila? 
D.

Komentáre

  1. Také topánky som si chcela kúpiť už na stužkovú, no ešte len teraz sa to stalo hitom a je to všade, vtedy som to našla asi iba v jednom obchode a aj tak mi to nesedelo na nohe. Všetky kúsky by som brala bez problémov aj ja!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano je to naozaj velkym hitom ktory ulahodil aj mne :)

      Odstrániť
  2. Krásné věci a s těmi boty na podpatku tě chápu, taky většinou s podobnými moc dlouho nevydržím, ale miluju, jak to vypadá a mám takový mini sen, že jednou budu každý den chodit do práce na podpatcích, haha, no myslím, že mě to jednou přejde! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim ze kazde dievca by chcelo mat vydrz na podpatky ale bohuzial nie kazda to mame ale mas pravdu podpatky proste vyjadruju naozajstnu zenskost :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada