SIMPLE


Ahojte! Naozaj platí menej je niekedy viac?

Naozaj nie som z tých ktorí chodia každý deň v dokonalom outfite so skvelou vizážou. Aj keď mám rada dni kedy sa pekne vyobliekam, natočím vlasy a podobne. No dnes to bolo naozaj o jednoduchosti. Opäť sme navštívili Outlet Parndorf, a tak som zvolila niečo ideálne na nakupovanie. Veď čo je predsa pohodlnejšie ako voľné tričko, nohavice aj bunda? Dnes to bol dlhý deň a ja by som si nevedela predstaviť trčať v úzskych jeansoch, spotená medzi stovkami ľudí. Slnko svietilo a ja som konečne mohla vytiahnuť nedávno kúpené slnečné okuliare z Lindexu. Podobný typ som hľadala dlho, no prišlo mi postavené na hlavu dať za plast 25 eur, a tak som rada že som našla lacnejší variant. Ďakujem Lindex.

Aký je pre vás ideálny outfit na dlhý a náročný deň? čo vravíte na okuliare?
D.

Photo by: Sister
Edit by: Me (používam photoshop)

Bomber Jacket-H&M // T-shirt-H&M // Jeans-H.I.S.jeans // Sneakers-Converse // Sunglasses-Lindex // Ring-Lindex

Sleduj ma INSTAGRAM

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada