TRAVELER IN PRAGUE

Vitajte pri ďalšom príspevku z Prahy ktorý som pre vás nafotila.
V prvom rade by som chcela niečo povedať o cestovaní. Cestovanie je naozaj super, keď môžete ísť krížom-krážom po svete. Veľa detí je možno smutných z toho, ak rodičia povedia: "Ideme do Bulharska, Chorvátska", a pritom si neuvedomujú podstatu výletu. Mali by ste sa tešiť aj keď idete pri more alebo aj do Vysokých Tatier. Stále je to pekný výlet a hlavne výlet ktorý niekto musel zaplatiť. a preto to neberte ako samozrejmosť. Napríklad aj okolité krajiny Slovenska majú krásne mestá, kultúru, históriu a takáto dovolenka vašich rodičov nestojí až toľko. Myslím že by sme si mali vážiť všetky tie krásne výlety či už na Slovensku alebo niekde v zahraničí. Praha mi naozaj otvorila oči. je očarujúca ako som už spomínala a je to obľúbené mesto aj mnohých slávnych ľudí. V druhom rade by som chcela hovoriť o tom čo na cesty. Posledný deň. keď sme sa už vracali späť na Slovensko. som zvolila naozaj pohodlný outfit. Obyčajné pásikavé tričko a naň overal ktorý bude toto leto neuveriteľným hitom. Momentálne sa mi zapáčilo niečo nezvyčajné. Neviem či to má svoj osobitný názov. no ja vám to jednoducho vysvetlím. Je to prosté, ak si oblečiete obyčajné tričko s krátkym rukávom, možno s nejakým vzorom, a nato dáte šaty, tričko alebo už spomínaný overal z tenučkými ramienkami. Takýto malý detail ma veľmi oslovil, a preto sa stal aj súčasťou mňa. Asi nemusím hovoriť že v overale z jemnej, príjemnej látky som sa cítila skvelo aj počas chodenia, ale aj počas cestovania autobusom. V mojej malej "šikovnej" taštičke som mala iba mobil, peniaze a okuliare! To bolo všetko čo mi bolo treba. No a samozrejme som to ukončila úplne skvelými, pohodlnými teniskami Adidas Stan Smith ktoré som si taktiež kúpila v Prahe, no už pred nejakým časom. Musím povedať že FootLocker má skvelý sprej na topánky, a aj preto sú tie moje ešte stále čisté. Nie nebojte sa nie som čarodejník to len FootLocker. Naozaj keď budete mať možnosť zakúpte si ho ak máte takisto problém dlhodobo udržať tenisky biele. Takže toto je môj ideál na cestovanie.

V čom radi cestujete vy?  Čo vravíte na overaly? 
D.
Photo by: Zana
Edit by: Me (I use photoshop)

T-shirt-H&M // Jumpsuit-H&M // Bag- MANGO //Sneakers-Adidas Stan Smith


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada