FASHION LIVE 2016 (MY REVIEW)


Najvýznamnejšia udalosť roka pre módnych nadšencov na Slovensku? Aj tak by sa dal nazvať tohtoročný Fashion Live!
Tento rok som toho mala naplánované veľa. Chcela som ísť do Viedne na Fashion week, do Prahy či dokonca na Bratislavské módne dni. Avšak okolnosti mi to neumožnili, a tak som bola nesmierne rada že sa mi podarilo zavítať aspoň na Fashion Live v našom hlavnom meste. Akcia sa konala ako vždy v Starej Tržnici na námestí SNP. Môj Fashion Live deň bol piatok čo znamená 21.10.2016. Vkročila som už do známej Starej tržnice. Keďže už som to tu trošku poznala môj krok bol smelší ako minulý rok (článok nájdete TU). Prešlo pár hodín a ja som si akciu spolu s kamarátkou Sab užívala. Sedeli sme s úžasom v očiach, pozorovali modely a vôbec, komentovali celú atmosféru Fashion Live! I keď sa mi to nehovorí zrovna ľahko treba povedať že minuloročný Fashion Live bol pre mňa väčším zážitkom. Možno je to v dôsledku toho, že už som vedela do čoho idem.

Môj outfit bol viac než odvážny. Keďže na Slovensku stále skôr prevláda konzervativita, mnoho ľudí na uliciach ma pozorovalo ako niekoho naozaj streleného. No keď som vošla do útrob Starej tržnice, už som necítila nepríjemné pohľady. Akoby som zapadla medzi tú masu ľudí, a vôbec nevyčnievala.

 Je jeseň a ja vždy milujem nosiť roláky plus moje culottes ktoré ste už mali možnosť vidieť. Avšak stredobodom pozornosti bola moja bombera s nášivkami. Ja som sa do nej zamilovala! Čo vy? A nakoniec som si obula úplnú klasiku ktorá je tu s nami už aspoň 10 rokov. Moje milované Adidas Superstars (black and white). 

Toto by bolo na dnes odo mňa všetko. Čo vravíte na outfit? Boli ste na tohtoročnom Fashion live? Ako sa vám páčili prehliadky?

D. 
Photo by - Sab
Edit by - Me (photoshop) 

Sunglasse - Croatia // Turtleneck - H&M // Bomber jacket - ? // Culottes - Primark // Shoes - Adidas Superstar

Komentáre

  1. Mně se outfit šíleně líbí, hrozně ti to sluší! Ta bunda je vážně skvělá. A umím si představit pohledy některých, ale hlavní je, že se v tom cítíš dobře ty! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada