TIPS ABOUT PHTOGRAPHY N°1


Ahojte dnes sa s vami podelím o tipy a rady na ktoré nikdy nesmiem zabudnúť pri fotení či už ľudí alebo fotiek na blogu.
Dnes v prvom diely by som vám chcela porozprávať o základných tipoch pri fotení portrétov. Pokiaľ sa mi tento článok osvedčí určite môžete očakávať ďalšie časti. Poprípade mi dajte vedieť dole čo vás zaujíma ohľadom fotografií.

Keďže ja sama som musela mnohokrát skúšať rôzne varianty tak vám chcem uľahčiť prácu a podeliť sa s vami o tieto rady ktoré stoja za to ich aspoň prejsť letmo očami.

1. KEDY FOTIŤ?- Prvá vec a chyba ktorú veľa ludí robí je, že si proste vyjdu von a chcú spraviť skvelé zábery. Pokiaľ ste na tom ako ja a nemáte vlastné štúdio, odporúčam fotiť buď veľmi skoro ráno 6-10hod alebo až od 15tej a neskôr. Dôvod prečo fotiť v týchto hodinách je jednoduchý. Slnko je okolo 11tej až po 14tu najvyššie na oblohe, čo znamená že predmety nevrhajú tieň, resp. človek vrhá tieň na svoju vlastnú tvár nepekným spôsobom. Taktiež v týchto hodinách je najpriamejšie slnko čo znamená že fotky nebudú mať peknú farbu ale budú presvetlené.
2. KDE FOTIŤ?- Pokiaľ si pokladáte túto otázku zrejme tých domáckych fotení za sebou veľa nemáte. Úprimne, aj ja do tohto roku som si myslela že musíte mať všetko okolo seba pekné aby fotky vyzerali super avšak vyvediem vás z omylu. Ak si chcete spraviť portréty, stačí vám taký veľký priestor, koľko ho má byť vidieť na fotke. Napríklad pri týchto konkrétnych, som si jednoducho sadla na zem pri ružu ktorá nám rastie v záhrade. Nič prevratné no výsledok sa mi veľmi páči. 
3. ČO S "MEJAKPOM" ?- Ak ste jeden z tých ľudí ktorým to so štetcami príliš nejde, nemusíte panikáriť. Pokiaľ idete fotiť portréty, príliš by som to nepreháňala s nejakou veľkou masou mejkapu, pretože ak nieste make up artista príliš dobre to vyzerať nebude. A v druhom rade stačí aj veľmi málo mejkapu aby vystúpil na fotografií, avšak výhodou je že fotoaparát nezachytí všetko presne ako vidíme, a preto sa nemusíte strachovať o presné rozmiestnenie očných tieňov. Malé chybičky ktoré vidí ľudské oko nie vždy zachytí aj fotoaparát no predsa len snažte sa čo najviac pokiaľ chcete kvalitné fotky.
Photo by- Sister
Edit by-Me

Ako sa vám takýto typ článku páčil? Čo vravíte na fotky? Čo by ste chceli vidieť v ďalšom diely? 
D.



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada