CLEAR PILOTS AND PUFFY ME

Čo tak byť naozaj štýlový a v teple?

Ako sa u nás začali prejavovať mínusové teploty začali mať veľký význam v šatníku každého z nás hrubšie bundy či kabáty. Pre mňa sa essential tejto zimy stala táto "Puffy" bunda. Je to presne ten typ bundy ktorý proste zoberiete do ruky keď nie je mnoho času. Je v nej úplne teplúčko. Dokonca aj pri teplote ako je -20 je super spolu s nejakým pleteným svetrom alebo mikinou. Táto super bundička pochádza z Bershky a natrafila som na ňu počas zliav. Musím povedať že som akýsi maniak na zľavy. Asi to bude tým že sa mi niektoré tie ceny zdajú až príliš vysoké.

 Práve tento sveter z Lindexu , opäť kúpený v zľavách, je moje number 1 počas tejto zimy. Stačí jeden pohľad a verím že si ho zamilujete aj vy. Presne niečo takéto som hľadala už druhý rok a som rada že sa konečne vyníma v mojom šatníku!

Čo sa týka mojich nových okuliarov, nie nie sú dioptrické. Sú to takzvané "imidžovky" ktoré ma oslovili na prvý pohľad. Veď sa na ne pozrite ja neviem čo k nim dodať. Učarovali mi.

Ako sa vám páči outfit? Rady nakupujete v zľavách ako ja?
D.
Photo by-Sister
Edit by-Me (photoshop)

Puffy jacket/coat-Bershka //  Sweater-Lindex // Jeans-MANGO // Backpack-Stradivarius // Boots-ASOS // Glasses-Ebay

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada