REVIEW-PIG NOSE CLEAR BLACKHEADS 3 STEP KIT

Ahojte dnes vám prinášam review na túto PIG NOSE masku na čierne bodky.
Možno niektorý z vás rozmýšľali nad kúpou tohto produktu no neboli ste si istý. Preto sa dnes rozpíšem o tejto maske a poradím vám či ju kúpiť alebo nie. Ja som si tú svoju objednala zo stránky NOTINO.SK .

Ako prvý krok ešte pred samotným rozbalením 1.kroku masky je veľmi dôležité mať čistú pleť, a preto odporúčam umyť si poriadne tvár-odmalovať sa s horúcou vodou nech sa póry otvoria, a taktiež si umyť aj ruky.

1.Keď už máte tvár čistú je čas na prvý krok. Ak otvoríte tento malý obal s názvom 1.STEP nájdete tam malú masku na nos. Prvý krok by mal zvlhčiť pokožku nosu a pripraviť ju na ďalší krok. Nechajte si masku na nose 20min.



2. Je tu hlavný krok a to odstraňovanie čiernych bodiek. Tento krok nechajte na nose pôsobiť CCA 5min, ružovou (lepkavou) stranou smerom na pokožku.



3.Posledný krok je hydratácia pokožky a uzavretie pórov.

Na koniec by som vám chcela dať pár rád a postrehov z tohto peelingu. Prvý krok nebol nijak zvláštny. Konečne prešlo tých dlhých 20min a ja s nadšením som odbalila 2.krok. prešlo 5min a bol časť odstrániť masku. Naozaj som bola celkom sklamaná aj keď moje očakávania boli 50 na 50. Na peelingu som našla asi 3-4 čierne bodky. I keď musím uznať že veľa čiernych bodiek nemám. Posledný krok bol veľmi príemný a relaxujúci.

Ak máte chuť vyskúšať si túto masku nie je vôbec drahá. Ak máte problémy práve s čiernymi bodkami stojí zato vyskúšať si ju. Avšak na druhej strane určite nečakajte veľký zázrak.
(Tu môžete vidieť pár čiernych bodiek po odlepení 2.kroku)

Takže finálna rada je ak to chcete skúsiť nech sa páči ale inak by som ju určite neodporúčala. Tak sa teda majte a pekný večer.

Páčil sa vám takýto typ článku? Chceli by ste viac takýchto článkov?
D.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada