DENIM ALWAYS HERE!


Ahojte...dúfam že si všetci užívate (tak ako aj ja) horúce dni plné slnka.
Pomaly ale isto prichádza leto, a preto verím že sa naše šatníky začnú obohacovať o ľahké materiály, zaujímave vzory a najmä farby! I keď mám veľmi rada farby, nikdy sa nedokážem tak odviazať a presvedčiť sa, aby som si kúpila niečo priam volajúce LETO! Ak sa stane že pridám nejakú farbu do outfitu, je to prevažne modrá. Aj dnes tu máme takúto kombináciu v podobe DENIMOVEJ oversized bundy. Čím ďalej sa viac venujem blogu a móde ako takej som zistila, že denim proste len tak nevymizne. Je to naša klasika. Taktiež ak sa mám priznať, keď sa stane, že neviem čo na seba, vyhráva to buď čierna alebo už spomínaný denim outfit. Denim  ma ešte neomrzel a dúfam že ani neomrzí. Máme k dispozícií neskutočné množstvo variácií tak prečo neexperimentovať?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello...I hope you're enjoying (as me) hot days full of sun. Slowly, but surely summer is coming, and because of that believe that our wardrobes are starting to upgrade into light materials, interesting patterns and of course, colors! Althought I really like colors, I never persuade myself to buy something that is screaming SUMMER! If I add some color to my outfit it´s usually blue. Like today- I wore a DENIM oversized jacket. As I am more and more into fashion and blogging I found that denim will never leave us. It´s our classic. Also, if I should admit, if there is a situation when I don´t know what to wear, the fight wins black or already mentioned denim outfit. I'm not over denim yet and I hope I'll never be. We have so many options so why don´t we try to experiment?  

Ako sa vám páči outfit? Obľubujete denim tak ako ja?
S pozdravom D. xoxo

How do you like my outfit? Do you like denim the same as I do?
Bye D. xoxo
Photo by-Sister
Edit by-ME

Dress-Promod // Denim jacket-H&M // Sunglasses-? // Bag-Primark // Boots-ASOS 

Komentáre

  1. Outfit je fakt hodně povedený! A já jsem na tom stejně, barvy prostě nejsou moje. A pravděpodobně ani nikdy nebudou. Takže když chci outfit trochu oživit, vezmu si místo milované černé třeba bílou, tmavé modrou nebo šedou. :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada