LAST LAYERS I PROMISE


Už len mesiac a pár dní a máme tu LETO! No kto by sa naň netešil?
Horúce dni, plavky, voda , dovolenky, voľno, prázdniny. Všetky tieto veci pre mňa predstavujú leto. No ešte predtým sa poďme trochu venovať ďalšiemu krásnemu ročnému obdobiu a tým je jar. Jar je ,tak ako aj jeseň, z období ktoré je tak trochu nevyspytateľné. Práve v deň keď som bola fotiť tento outfit, nám jar chcela ukázať že by sme ešte nemali úplne zanevrieť na vrchnú časť odevu. A práve preto som siahla po niečo v čom mi bude príjemne teplo. Stále na mojom blogu môžete vidieť minimalistické farby. Dnešok nie je výnimkou. No predsa len, niekedy je menej viac! Tak vám prajem ešte pokojnú nedeľu. Oddýchnime si a v pondelok znova hurá do školy/práce!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just month and a few days untill SUMMER! Who isn´t excited? Hot days, swimsuit, water, vacation, free time, holidays...all these things represents summer to me. But before we go any further, let´s talk about another amazing time of the year and it´s spring. Spring, as well as autumn, is the season which is sometimes kind of unpredictable. Precisely on the day, I was taking a picture of this outfit, spring wanted to show us that we shouldn´t completely put away the top side of clothes. And this is the reason why I decided to put on something that will be comfortably warm. In my blog, you can always see minimalistic colours. Today is not the exception. But sometimes is less more. I´am wishing you calm sunday. Rest yourselves and back to school work on monday again!
Ako sa vám páči outfit? Čo je vás najobľúbenejší kúsok v týchto dňoch?
S pozdravom D. xoxo
How do you like my outfit? What is your favorite piece of clothing in those days?
Bye! D. xoxo

Photo by-Sister
Edit by-Me

Fake Glasses-Ebay // Sweater-Forever21 // Jenas-ZARA // Crossbody bag-MANGO // Shirt-? // Boots-Diechmann 

Komentáre

  1. Vrstvy sú naj, skvelé oufity stále <3 Môj najobľúbenejší kúsok sú teraz mom jeans, keďže je vonku horúco a to sú moje najkratšie rifle!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodně povedené fotky! Zvlášť ta první, ta mě fakt zaujala... Jinak já si teď fakt hodně oblíbila jednoduchost... ano, nečekané. Ale prostě moje pruhované pánské kalhoty, černé tričko a kulaté brýle... to mi ke štěstí prostě stačí! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada