ICE CREAM TIME


Zničená z toho tepla prichádzam domov a sadám si napísať tento článok.
No ešte predtým zamierim do mrazničky pre zmrzlinu. Moja prvá pomoc. Keď si pomyslím že tieto teploty sú ešte len začiatky leta, začínam sa obávať. Avšak na druhej strane radšej hoďme obavy z počasia za hlavu a poďme si ho užiť. Už sa neviem dočkať tých skvelých dní pri bazéne s ľadovým drinkom v ruke.

U nás v Nitre prednedávnom otvorili už teraz veľmi známu reštauráciu BEARDED BROTHERS, ktorým sa chcem touto cestou poďakovať za poskytnutie miesta na fotenie. Ich ikonické zmrzlinárske auto okolo ktorého prechádzam každé ráno do školy, mi vie nesmierne zlepšiť náladu. Jedlo je tam taktiež skvelé takže vrelo odporúčam.

Je tu nový outfit a ako som sľúbila s letom prichádzajú farby. ČERVENÁ! Kedysi som si myslela že toto je tá posledná farba, ktorá by mi sedela a už vôbec mi nebola nijako sympatická. No časy sa menia a s tým aj môj vkus. Kombinácia červenej s modrou ma naozaj baví. Trochu mi to pripomína prístavy, námorníctvo, more a tým aj samotné leto. A taktiež si myslím že červený detail vie krásne dotvoriť a oživiť outfit. Preto moja rada na leto znie: "More red please!"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am coming home tired from the hotness outside and I am writting this blog post. But before that I go to freezer to grab some ice cream. This is my first aid. When I realize that this is just the begining of summer I am little scared. But on the other hand never mind  and let´s enjoy it. I am so exicted about these amazing days at the pool with some drink in my hand. 

Recently, the new restaurant in Nitra, called BEARDED BROTHERS was opened and to whom I want to thank you through this . They gave us a place for shooting so thank you. Every day by the way to school I see their iconic ice cream truck and I get this amazing feeling of summer. Also the food there is delicious so I really recoment it. 

Here we have a new outfit, and as I promised, here comes the colors with the summer. RED! Sometimes, I used to think that this is the last color that fits me and also it wasn´t sympatical to me at all. But everything changes and also my style. I love the combination of red and blue. It really reminds me of seaport, sea and  also summer. And I think that adding red as a pop off color to your outfit is a great idea. Consequently, my advice for summer is: "More red please!"

Čo vravíte na outfit? Aké sú vaše dojmy z červenej farby?
S pozdravom D. xoxo

Do you like my outfit? What do you think about fed in outfits?
Bye! D. xoxo
Photo by-SIS
Edit by-ME (photoshop)

Top-Bershka // Skirt-H&M // Backpack-Stradivarius // Sunglasses-Ebay





Komentáre

  1. Já červenou poslední dobou taky strašně miluju, takže za mě palce nahoru! A s tou zmrzlinou to chápu, už jsem jí za tohle léto (a že fakt teprve začíná) spořádala strašný množství... :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ano ano ja a zmrzka sa tak nejak milujeme :D

      Odstrániť
  2. Ja tie tvoje photoshooty milujem <3 A červená je momentálne na mojom wishliste, musím si zohnať nejaký takýto pekný kúsok!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada