SPORTY x STYLISH

Športová elegancia nie je určite nový pojem v módnom priemysle. Avšak zdá sa mi, že niekedy my ženy zabúdame na komfort, ktorý si ja osobne tak veľmi pochvaľujem.
Najmä v týchto horúcich dňoch. Ani si len predstaviť neviem nosiť niečo obtiahnuté alebo zlého, ťažkého materiálu. Asi najpohodlnejším kúskom v mojom šatníku sú tieto culottes. Nikdy na ne nedám dopustiť. Natrafila som na ne náhodou a odvtedy nosím tieto nohavice vždy keď je príležitosť. Moje farebné ja sa zas a znova stratilo v odtieňoch čiernej, sivej a bielej. A keďže som zvolila takúto kombináciu, kontrast dotvorilo pozadie za mnou. Oranžová! Jasná farba leta. Na fotkách je, ešte ju musím preniesť aj do môjho šatníka. A vy by ste mali tiež! Taktiež som sa zamilovala do mojich nových tenisiek od značka PUMA, ktoré si môžete zadovážiť TU.

Ako sa blíži koniec školského roka neviem kde mi hlava stojí. No vždy sa upokojím myšlienkou že už len 2 týždne ozajstného učenia a to najdlhšie voľno pre študentov počas roka, je tu! Leto! Stále dookola omieľané avšak stále dookola milované. Už teraz sa teším kam ma toto leto zavedie. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sport elegance is nothing new in fashion industry. However, It seems to me that we, women sometimes forget about a comfort, which is to me personally, very important.
Especially in these hot days. I cannot imagine wearing something skin-tight or made from heavy material. Probably the most comfy thing in my closet is my culottes. I found them randomly in a shop and since then, I wear them as much as possible. My colorful me was lost again in shades of black, grey and white. And since I have chosen this combination, the contrast was completed by the background. Orange! The bright color of summer. It is already on photos, but now I have to incorporate it into my closet. And you should too! I also fall in love with my new sneakers from Puma and you can also get them HERE.

As the school year is almost over, I´am very busy. I always comfort myself with the idea, that there is only 2 weeks with real stuidying left  at school, and the longest break for students is here! Summer! We constantly speak about it and we all love it. I´am already excited where this summer will take me.


Kam sa chystáte toto leto? Čo je vás najobľúbenejší kúsok v šatníku?
S pozdravom D! xoxo

Where will you go on summer break? What is your favorite piece of clothing in your closet?
Bye D! xoxo
Photo by-Sister
Edit by-Me

T-shirt-? // Culottes-Primark // Puma sneakers-Spartoo.sk // Crossbody bag-MANGO



Komentáre

  1. Veľmi pekný fotografie aj outfit, vyzeráš úžasne! Na leto plánujem oddych a nič viac, uvidím, ako sa to vyvinie a momentálne najradšej nosím podobné tričko s volánikmi ako máš ty, cítim sa tak letne a je to predsa príjemnejšie osvieženie vzhľadu!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada