INSPIRATION N°4 - Patches


Ahojte! Rozhodla som sa zmeniť význam článkov s menovkou inspirations. A tak tu máme malú novinku!
 Dlho som rozmýšľala a naozaj inspirations mi prestali dávať význam. Veď predsa každý má prístup k inšpirujúcim fotkám, a tak vás vítam pri novom type inspirations, ktorý bude vlastne aj jediný. Pointa bude vám ukázať nejaký trend ktorý ma zaujal, prostredníctvom fotografií ktoré som našla na internete. Dúfam že sa vám budú nové inspirations páčiť pretože mi zabrali celkom veľa času, ale som strašne strašne rada že to už nebude také isté ako všetky bloggerky.

A tak prvý článok z tejto novej "éry" venujem nášivkám. Určite ste si to všimli, nielen v obchodoch ale aj na bloggerkach, možno aj na bežných ľudoch okolo vás. Mne osobne tento trend učaroval a mienim si zaobstarať niečo s nášivkami. Je to taký malý throwback a aspoň všade nie je vidieť čierna,biela a sivá. I keď tieto farby prevládajú v mojom šatníku aj ja sa potrebujem niekedy jednoducho "vyfarbiť". Možnosti nášiviek nemajú hraníc. Môžu byť klasicky na jeansoch, bundách no odteraz sú naozaj všade a to aj na topánkach a kabelkách.

Ako sa vám páčia takéto ilustrations? Ostali by ste radšej pri tých starších? Máte nejaký kúsok s nášivkami? Páči sa vám tento trend? 
D.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada