STRIPES FOR SPRING?

Heloou! Aj keď je už máj zdá sa že počasie si to nemyslí. Robí si z nás dobrý deň.
Tento týždeň som naozaj nevedela čo a ako. Keď som z domu vyšla v nejakej hrubšej bunde a poobede som odchádzala zo školy, takmer vždy som si ju držala v rukách. No naopak keď som si myslela že bude teplo samozrejme ako naschvál bolo zimšie. Napríklad aj pri tomto fotení bolo príjemne teplo a z ničoho nič začalo poprchať. Už naozaj neviem ako sa mám obliekať. Apríl asi ešte stále nechce odísť.

Ako sa blíži leto tak nejedného študenta čakali nejaké tie skúšky, testy či už maturita. Dúfam, že ste to všetci riadne zvládli.

Pásiky. Pásiky som príliš nenosila a ani neobľubovala. Ale naopak tieto šaty ktoré ste mohli vidieť v NEW IN som si obľúbila. Svojím strihom naozaj robia krásnu siluetu no máme tu predsa jednu maličkosť, takmer nebadateľnú. Ak si budete kupovať niečo prúžkované tak určite radšej zvoľte variantu so zvislými prúžkami. Budú viac tzv. "lichotiť" postave ako to hovoria v módnom priemysle. Síce pomerne elegantné šaty no outfit skôr športový. Prečo? Keďže nie som vyslovene dievčenský typ ktorý najradšej nosí sukne a šaty, tak som si jednoducho obula tenisky a mohla som vyraziť pohodlne a komfortne. Mimochodom asi po prvýkrát mám iný účes ako inokedy dúfam že to oceníte haha. Prajem pekný zvyšok týždňa. Tak teda nabudúce!

Čo vy na terajšie počasie? Ako sa vám pozdávajú šaty s teniskami?
D.

Photo by: Alice
Edit by: Me -photoshop

Dress-H&M // Bomber Jacket-Stradivarius // Shoes-Adidas Stan Smith // Bag-Mango // Sunglasses-Lindex // 

Sleduj ma INSTAGRAM

Komentáre

  1. Outfit je super, proužky taky naprosto miluju a to počasí si z nás vážně jen utahuje!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem napriklad dnes u nas svietilo slnko a o pat minut sa spustil neskutocny lejak naozaj uz neviem 😅

      Odstrániť
  2. Pekný článok ako vždy!!!😘😉

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada