OFF


Zdravím!
Ani dlho netrvalo a ja som si naozaj zaobstarala "off the shoulder top" o ktorých som písala aj TU!
Môj priebeh dní sa priveľmi nemení. Mám taký svoj stereotyp. No už o pár dní si budem užívať a podrobne prehliadať pamiatky v českej metropole...v Prahe. Náš koncoročný výlet s triedou miery práve tam. Strávim tam 3 dni ktoré vám do podrobna zdokumentujem....aspoň dúfam. Takže sa máte na čo tešiť. Už sa teda blíži leto a sním aj množstvo dovoleniek a preto by ma zaujímalo do akých častí sveta sa pozriete alebo vlastne aké budú vaše prázdniny?

Ak máte rady fantasy príbehy a filmy tak určite čo to viete a taktiež verím že ste aj videli Alicu v krajine zázrakov. Práve na druhej časti som sa bola aj s kamarátkou Alicou v nedeľu pozrieť. Poviem vám stojí to za to, určite utekajte do kina! Kopec zábavy no trochu aj drámy zažijete ak sa na spomínaný film vyberiete. Odporúčam!

Koniec roka sa už blíži a s ním aj horúce letné dni v ktoré sa oplatí mať niečo kratšie. Aj v nedeľu bol taký "hic" ako zvyšok týždňa a tak som už nemanipulovala a obliekla som si možno niečo pre mňa atypické, ale zato to vo mne vyvolávalo nežnosť a krehkosť ženy. Áno, áno, áno reč je o spomínaných odhalených ramenách ktoré sa snáď budú objavovať v mojom šatníku častejšie a častejšie. Mám pocit akoby to dávalo bodku za všetkým ostatným. Skrátka som si to obľúbila nedám nato dopustiť. Aj keď mnohým z vás možno príde zvláštne že som si obula sandále, no keď sa nad tým zamyslíte prečo nie? Síce kalendár ukazuje ešte stále máj no ja sa cítim ako by bolo práve teraz stred letných prázdnin čo znamená...TEPLO. Nemám už snáď ani jednu polohu v ktorej by som vedela bez problémou zaspať pretože teplo a nejaký ten hmyz mi stále narúša pokoj na duši.

Ste aj vy v takom úžase z odhalených ramien? Ako vnímate momentálne počasie? Máte problém zaspať večer v posteli ? 

D.
Photo by: Alice
Edit by: Me (photoshop)

Top-Boohoo.com // Trousers-Orsay // Necklace-H&M // Sunglasses-Lindex // Shoes-Gate // Bag-H&M 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada