GRWM CHRISTMAS EVE

Pekný večer milý čitatelia. Dnes je 24.decembra čo znamená Vianoce.
Chcem vám dnes v tento deň zaželať pekné chvíle s rodinou a kamarátmi, dúfam že ste si našli pod stromčekom čo ste chceli.

Ja som tento slávnostný deň prežila s rodinou. Bol to krásny večer. Až posledných pár rokov si uvedomujem aké je to skvelé byť s rodinou a ako sa máme dobre. Nie každý má takéto výhody tak si to vážte!

No okrem priania mám dnes pre vás VIDEO. Je to GRWM na dnešný 24.december. Je to ľahký make up tak snáď sa bude páčiť a možno si zoberiete aj inšpiráciu keďže sa tento look môže hodiť aj na inú príležitosť. Tak vám prajem pohodlné pozeranie a krásne sviatky.
D.
PS: Upozorňujem že nie som profesionál je to iba Get ready with me čo znamená že to je podľa mňa a ani samotný make up nie je profesionálny.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada