NEW COAT

Štedrý deň je už za nami a tak mi neostáva nič iné na práci ako ležať doma v posteli a leňošiť.


Tohtoročné Vianoce boli plné prekvapení a krásnych chvíľ. Bolo to krásne, zišli sme sa celá rodina a oslavovali sme. Dostala som krásne darčeky za ktoré som naozaj neskutočne vďačná, no aj tak najviac na Vianociach milujem tu atmosféru. Príde konečne 24. december, ja sa prebudím do bieleho dňa (konečne) a mamina už začína variť Štedrovečernú večeru. Celý deň to tam vyvoniava. Postupne sa k nám schádza celá rodina. Aj keď musím priznať že si dokážeme liezť všetci navzájom na nervy, je to pekné byť aspoň na sviatky a hlavne na Vianoce spolu. No už je to za nami. Ja sa momentálne už chystám na privítanie Nového roka. Som zvedavá koľko si dám predsavzatí a čo nám vlastne prinesie!

Tento jednoduchý ale za to chic kabát som dostala práve ako darček na Vianoce. Už dlhšie som chcela kabát, no vždy mi prišli drahé a hlavne tenučké na zimu. Tak ale po dlhom hľadaní som našla túto kabáto-bundu, nazvime to tak, v New Yorkeri. New Yorker nie je zrovna obchod do ktorého by som často chodila, nie to ešte nakupovala. Posledné roky sa mi zdalo že tento obchodný reťazec naberal na kvantite ale nie na kvalite ktorá sa neraz prejavila na pár kúskoch v mojom šatníku. No naposledy ako som tam bola nakuknúť jedným očkom som bola prekvapená. Tovar mi príde kvalitnejší no najmä originálnejší. No aj tak stále zúfam kedy konečne spravia môj obľúbený obchod aj tu v Nitre, Zaru. Ešte vám prajem pekné sviatky, leňošte tak ako ja haha.

Aké boli vaše Vianoce? čo na nich máte najradšej? Čo vravíte na kabát a najmä na outfit?
D.
Photo by-Sister
Edit by-Me (photoshop)

Blouse-H&M // Coat-New Yorker // Jeans-MANGO // Shoes-Asos // Bag-MANGO

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada