DARK COLORS


Podľa názvu už viete že toto bude niečo iné ako by ste možno odo mňa očakávali. Pri výbere tohto outfitu ma inšpirovala KENZAS blog .
Túto bloggerku som našla pred pár dňami a som z nej úplne mimo. Je to jeden s mojich veľkých vzorov. Krásne sa oblieka...aspoň tam kde je ona by som sa chcela dostať. Určite stojí zato aby ste si ju aspoň jedným okom pozreli. Letné nohavice ktoré som si naozaj zamilovala. Voľné a priedušné. Inak všimli ste si že som aktívnejšia? Poslednú dobu sa chcem čoraz viac venovať blogu. Tešíte sa ?
D.
Photo by: Sister
Edit by: Me

Tank-H&M // Trousers-Vero Mode // Handbag-? // sneakers-Adidas Superstar // sunglasses-ELLE Magazine

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada