ORDINARY G(I)RL

Dlho som blog zanedbávala a teraz to chcem napraviť. Posledné dni boli stále rovnako nudné.
Každý deň som po škole šla na tréning a odtiaľ domov. Bohužiaľ som chodievala domov okolo 8-mej a nestíhala som sa učiť nie to ešte blogovať. Keďže sa blíži koniec roka musím si udržať známky takže sa každý deň učím. Stále písomky! Mám chuť sa nato vykašľať! No čo už...aspoň že sme mali predĺžený víkend a ja som stihla nafotiť so sestrou outfit. Jednoduchý ale myslím že nie je k zahodeniu! Tento sveter som si veľmi obľúbila...bol to môj "kvázi" prvý  kus oblečenia ktorý za niečo stál. Mám ho už dva roky a ešte stále ma neomrzel. Určite aj dievčatá (nielen chlapci) sledujú MS v hokeji 2015. A tak môj celý môj deň trávim pri telke ako správny fanúšik! Do toho SLOVENSKO!
D.

Photo by: Sister
Edit by: Me

sweater-H&M // maxi skirt-Bershka // shoes-Nike // sunglasses-H&M

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada