SLIP ON SEASON


Tento víkend bol veľmi vyčerpávajúci. nielenže bolo neskrotné teplo ale snažila som si nadbehnúť moju neaktivitu na blogu.
Fotili sme 2-krát. Toto fotenie bolo super! Na ihrisku blízko nášho miestečka fotenia bola nejaká tancovačka kde hrala hudba rôznych štýlov z rôznych časových období. Celý víkend som si užila a to aj bez priateľov. Človek by nepovedal ako sa môže dobre zabaviť aj v kruhu rodiny (hlavne v pubertálnom veku haha). Síce je tu koniec roka mám pocit akoby som sa učila stále menej. Neviem ako je to možné ale darí sa mi neučiť a pritom dostávať dobré známky. 


A teraz k outfitu. Určite sa čudujete prečo sa príspevok volá "Slip On season" keď mám lodičky. Lodičky boli takým malým experimentom ako sa dá zo "športového" outfitu vytvoriť elegantný. Ale nebojte sa nezabudla som na tzv. Slip On-y. Myslím že viacerý si prijdu na svoje (aspoň dúfam). Určite aj vo vašom meste je to tak že kam sa pozriete na obzore minimálne 1 pár tzv. Slip On shoes. Je to tak Slip On-y sú veľkým hitom na jar/leto 2015. Nie málo článkov bolo o nich napísané. Mne osobne sa Slip On-y veľmi páčili ešte keď neboli také populárne, no pomaly ako som to videla nechcela som si kupovať obyčajné ktoré môže mať každý kam sa obzriem. Už dlhšie som hľadala ktoré by ma oslovili a stalo sa. Som s nimi naozaj spokojná. Máte aj vy už svoje Slip On-y?
D.
 New babes!
 Photo by: Sister
Edit by: Me/Sister


Top-H&M // Trousers-Vero Mode // Handbag-Mango // Shoes-Asos // Heels-Baťa // Hat-H&M // Sunglasses-C&A

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada