NEW IN #1-SWIMSUIT, SUNGLASSES


Už dlhšiu dobu som zrušila Wish-listy pretože mi to prišlo po takom čase nezmyselné. Ale v takom Wish-liste v mojej hlave sa nachádzali oboje takéto veci.
Nemala som presnú predstavu že aha...TOTO si presne kúpim! Ale akonáhle som to zahliadla v obchode tak so neváhala. Nemala som prečo cena nebola vysoká a ja som už potrebovala niečo nové do šatníka.

1.Bikini TOP (H&M)-Neviem ako vy ale ja si na každé leto kupujem nové plavky. Jasné že tie staré nevyhadzujem, kombinujem ich s novými. A keď sa stane že z nich vyrastiem predsa treba nové. A taktiež aj Trendy sa menia! Obyčajné biele plavky ktoré sú naozaj pohodlné a dajú sa kombinovať zo všetkým.
2. Sunglasses (C&A)-U nás v Nitre otvorili nové "CA-čko" a bolo to ako prívalová vlna. Otvorili ho vo štvrtok...(dobre chápem že vtedy tam bolo toľko ľudí veď predsa akcie atď). No bola som tam narýchlo aj v nedeľu a ten počet ľudí bol približne rovnaký. Konečne aspoň oživenie TU u nás pretože v jediných dvoch obchodoch v ktorých som nakupovala bolo asi H&M a Mango. Keď si tam nevyberiete okuliare tak už naozaj neviem. Vždy som počúvala že tam majú naozaj super okuliare a teraz to môžem z vlastnej skúsenosti povedať aj ja. A ďalším plusom bola cena ktorá bola menšia ako nízka a to už je čo povedať.
Aké sú vaše obľúbené obchody? 
D.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada