GLADIATOR

Helou! Po dlhšej dobe je tu konečne príspevok s označením OUTFITS.
Dnes to vyzerá aj s outfitom na poriadne horúce leto. Naozaj je potrebné si to už uvedomiť. Ženy bol tu dlhý čas nato aby ste sa dali do čo najlepšieho poriadku, a prišla doba ukázať nohy a tak trochu sa vyzliecť. I keď ja sama preferujem viacej jeseň a nohavice, no leto je jednoducho leto a to nezaplatiteľné voľno môžem konečne vrelo venovať vám čitateľom, a hlavne sebe pretože ma blogovanie nesmierne baví. Dnes aj mňa to nesmierne teplo donútilo tzv. "vyzliecť sa". Moje topánky ktoré síce nie sú nové, no na blogu sa ešte neobjavili, dodali môjmu outfitu trochu spoločenského nádychu a bol ako vyšitý na promócie mojej sestry. Áno presne tak tento outfit som mala oblečený práve tam a snáď som nikoho príliš nepobúrila kvôli topánkam či už trochu kratším šatám. Inak povedané konzervatívne Slovensko.

Outfit mi evokuje starovekú Rímsku ríšu ktorá ma vždy lákala. Práve môj tatino mi dodal nápad na pomenovanie tohto článku a vlastne aj k téme. Prvýkrát ako zbadal moje novokúpené náušnice ich pomenoval citujem: "štíty gladiátorov". Gladiátori  boli profesionálni bojovníci v starovekom Ríme, ktorí bojovali medzi sebou, s divými zvermi a otrokmi, niekedy na život a na smrť pre zábavu divákov. Gladiátori mali za sebou výcvik v boji muža proti mužovi a nie na dobývanie veľkých území, preto by proti dobre vycvičenej armáde neobstáli. Život gladiátorov bol ťažký, nakoľko im v aréne hrozilo riziko smrti. Veľa historikov však tvrdí, že gladiátori v aréne až tak často nezomierali, nakoľko za smrť súpera musel gladiátor zaplatiť vysokú sumu. Preto keď ležiaci gladiátor zdvihol ruku, znamenalo to že sa vzdáva a prehral. 

Čo myslíte, ako by som obstála ako gladiátor? Áno aj ja si myslím že nie veľmi dobre. Baví vás história Starovekého Ríma? Ako sa vám páči outfit? 

Malá vsuvka na záver. Chcem vám len pripomenúť že stále prebieha GIVEAWAY. Detaily giveaway sa dozvieš TU. Tak veľa šťastia! 
D.

Photo by-Sister
Edit by-Me (photoshop)

Sunglasses-Lindex // Earrings-MANGO // Dress-Promod // Bag-H&M // Shoes-Boohoo.com // Bracelet-DELTIMO

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada