NEW IN N°5

Helou! Po dlhej dobe čo nevyšiel príspevok s označením NEW IN sa mi toho "nového" nazbieralo viacej, a tak dnes vám tieto nové vecičky ukážem.

Keďže toto letné obdobie so sebou prináša množstvo výpredajov aj ja som si do nejakých zašla bolo takmer jasné že New In konečne vyjde. Mnoho z nich ste už mali šancu vidieť aj v outfitových príspevkoch a mali prevažne dobré ohlasy. Som rada že moji čitatelia zdieľajú so mnou svoj názor a štýl. Avšak v tomto článku sa nechcem príliš rozpisovať bude to také stručnejšie a snáď sa vám aj viacej bude páčiť! ENJOY!

1.ŠATY-PROMOD (20 EUR) -Musím uznať Promod nie je ten z obchodov do ktorých chodím často no prednedávnom som tam nakukla a som za to vďačná! Dávam 5*
2.NEZNÁMA BLÚZKA- Úprimne táto blúzka neviem odkiaľ je, koľko stála, len viem že sa objavila v maminej skrini a tak ma oslovila, že som si ju nechala a nedala som jej ani možnosť si ju vyskúšať. Viem nekupovala som ju tak čo tu hľadá? No je nová v mojom šatníku a tak mi nedovolilo sa o nej nezmieniť!
3.ŠATY-PROMOD (30 EUR)- Tieto šaty boli o čosi drahšie, no presne takéto som hľadala a nemohla som ich tam predsa nechať. Jednoducho povedané láska! Ako vidím začnem do Promodu chodiť častejšie.
4.OFF THE SHOULDERS TOP-BOOHOO.COM (10 EUR)-Tento top ste už mohli vidieť v článku TU. Mnoho ľudí mi ho pochvaľovalo a to ma utvrdilo v tom že to bola dobrá kúpa. I keď toho viacej odhaľuje niekedy si jednoducho nájdem čas kedy ho nosiť. A tá cena myslím že to hovorí za všetko!
5.DENIM PLAYSUIT-BERSHKA+DIY (25 EUR)- Tieto traky/overal som kúpila iba čisto modré. No mojej tvorivej mysli to prišli nudné a tak som im dodala trochu farby a oko ktoré už len výsledok podčiarklo. Ako sa vám páči tento DIY nápad?
6.PLATFORM HEELS-BOOHOO.COM (? EUR)-Snáď sa nenahneváte, no cenu týchto pre mňa očarujúcich topánok si naozaj nepamätám. Síce ich mám už vyše roka, no ešte stále som si nebola istá či je normálne obuť si ich. No momentálne sa už nemienim obmedzovať a toto leto je pre ne ako stvorené. Aký máte na ne názor?
7.GLADIATOR EARRINGS-MANGO (6.50 EUR)-Keďže nemám príliš veľa doplnkov a už vôbec nie masívnych, rozhodla som si jeden (respektíve dva) kusy zaobstarať práve v Mangu. Vždy keď tam prídem prezerám tú krásnu bižutériu ktorú tam majú. Ešte predsa nie som dospelá nato aby som si mohla kupovať a prezerať šperky. Nemám pravdu?
8.BAG-MANGO (12 EUR)-Milujem túto tašku a o tom svedčí aj to, že ju nosím skoro na každú príležitosť. I keď bohužiaľ neukrýva až toľko veľa priestoru ako by si človek želal, no mobil, slnečné okuliare a nejaké karty alebo peniaze sa do nej zmestia.
9.SUNGLASSES-LINDEX (8 EUR)-Ďalšia veľmi nosená a obľúbená vec v mojom šatníku sú tieto okuliare, ktoré sedia snáď každému. Trošku mi svojím tvarom pripomínajú tie, ktoré mala Audrey Hepburn vo filme "Breakfast at Tiffany´s" a aj preto ich veľmi obľubujem. Moje číslo jedna čo sa týka okuliarov!

Ktorá z vecí sa vám páči najviac? Čo by ste si kúpili? Páčil sa vám dnešný článok?
D. 

Komentáre

  1. Všetky kúsky sú nádherné, no najviac ma zaujal ten tvoj DIY nápad, je vážne úžasný ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada