PARIS - OOTD DAY 2

Ahojte! Dnes sa s vami podelím o druhé OOTD z Paríža!

Deň keď bolo trochu pozimšie a ja som nemala žiadnu inú bundu ako bomberu, keďže som predpokladala aspoň tých 28-30 stupňov. Mesto bolo plné podobných podnikov ako bol tento. No najviac sa mi páčila móda parížaniek. Každý jeden deň čo som vyšla von viac v casual outfite, som videla krásne upravené ženy (predpokladám že parížanky) a hneď som si vravela: "Bodaj by som ja bola natoľko odhodlaná byť takto upravená každý jeden deň"! Aj keď to boli jednoduché outfity, ktoré sa dajú vidieť aj na našich uliciach, miestne ženy to jednoducho asi vedia nosiť lepšie ako my, tu na Slovensku. Chlapčenský štýl im bezváhania ide!

Aký máte názor na chlapčenský štýl? Ktorá je vaša vysnívaná destinácia? (moja bola práve Paríž a preto prechádzam na ďalší cieľ!)

D.
MY LOVER 
Photo by-Ľuboš
Edit by-Me (photoshop)

T-shirt-H&M // Skirt-Bershka // Bag-MANGO // Bomber jacket-Sradivarius // Sunglasses-Lindex // Shoes-Adidas Stan Smith

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Quotes

A girl should be two things: classy & fabulous
-Coco Chanel

Fashion is about dreaming and making other people dream
-Donatella Versace

Fashion is instant language
-Miuccia Prada